Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Ο Τάσος Καραμπατζός για τις οφειλές ΚΕΠΑΠ καιΤΑΒ

     
   Αγαπητέ κ. Ελευθεριάδη. Επειδή αναφερθήκατε στην τοποθέτηση του Δημάρχου κ. Καρανικόλα στο θέμα της μη υποβολής αιτήσεων ρύθμισης των βεβαιωμένων -ληξιπρόθεσμων οφειλών των λυθεισών Δημοτικών Επιχειρήσεων  ΚΕΠΑΠ και  ΤΑΒ ΑΕ του Δήμου Νάουσας, θα ήθελα να δημοσιεύσετε τα εξής προς ενημέρωση του κόσμου:

       Οι δύο  επιχειρήσεις, λύθηκαν τον Ιούλιο του 2012 εν μέσω σκληρού "Μνημονίου" και γιατί είχαν οδηγηθεί σε αδιέξοδο, όπως και 4.500 άλλες δημοτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Η διαδικασία της εκκαθάρισής τους ξεκίνησε τέλη του 2012 για την ΚΕΠΑΠ και αρχές του 2013 για ΤΑΒ. Η πρώτη φορά που υπήρξε δυνατότητα -ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ- ρύθμισης των  εκκρεμών οφειλών τους προς τη Φορολογική Διοίκηση (ΔΟΥ-ΑΑΔΕ)  και προς τους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς (ΙΚΑ-ΕΦΚΑ), ήταν με τους εξής νόμους: 1) Αρχικά με το Ν.4305/2014 (ΦΕΚ Α-237) και το άρθρο 51 με έναρξη ισχύος  την 30-10-2014,
που αφορούσε οφειλές προς τη Δ.Ο.Υ. βεβαιωμένες έως 1-10-2014, όπου δίνονταν η δυνατότητα στο Δήμο να κάνει εφάπαξ εξόφλησή τους και με απαλλαγή 100% των προστίμων-προσαυξήσεων, ή με ρύθμιση 100 μηνιαίων δόσεων και  απαλλαγή προστίμων 20% και 2) Με το Ν. 4321/205 (ΦΕΚ Α-32) και το άρθρο 28 με έναρξη ισχύος του την 21-3-2015, που αφορούσε  οφειλές προς το ΙΚΑ βεβαιωμένες έως 2-3-2015, όπου δινόταν η δυνατότητα στο Δήμο να κάνει  εφάπαξ εξόφλησή τους και  με απαλλαγή 100%  των προστίμων ή με ρύθμιση σε 100 μηνιαίες δόσεις και απαλλαγή προστίμων  50%.
          Άρα, η ισχύς των δύο αυτών ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΩΝ νόμων, ήταν  στις 30-10-2014 και 21-3-2015 αντίστοιχα. Κι ο Δήμος Νάουσας, θα μπορούσε τότε να είχε γλιτώσει τεράστια ποσά από πρόστιμα και προσαυξήσεις. Σας θυμίζω επίσης, ότι ως Δήμαρχος -πολύ πριν την ισχύ των Νόμων αυτών (31-8-2014)- είχα ήδη παραδώσει στον επόμενο. Μετά δε τη δημοσίευση αυτών  και για να μπορέσει ο Δήμος μας  να τύχει τη σημαντική αυτή ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ, απέστειλα στο νέο δήμαρχο γύρω στις 10 αιτήσεις μου (όλες πρωτοκολλημένες) όπου του γνωστοποιούσα τα θετικά μέτρα.  Το τι έκανε ο επόμενος ή  γιατί ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ,  ας το κρίνουν οι συμπολίτες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...