Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

Συνεδρίαση ΔΕΘ-Hellexpo στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας. Μαθήματα για "ουκ εν το πολλώ το ευ"!

 Μέσα σε μιάμιση ώρα παρουσιάστηκε το σχέδιο της νέας ΔΕΘ και τοποθετήθηκαν όλοι οι πολιτικοί και τα μέλη του δ.σ της ΔΕΘ, το απόγευμα της Παρασκευής 22ας Νοεμβρίου,
στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας. Μακάρι να γίνει πράξη ο ουσιαστικός λόγος και στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας. Προφανώς ο φίλος Γιάννης Γιαννούλης, που βρίσκονταν στα έδρανα του ακροατηρίου, θα αποκόμισε εμπειρία για ουσιαστικές και σύντομες τοποθετήσεις και όχι "δεκάρικους" αντιπαλότητας που έχουμε στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας. Ευχή να επιβάλλει την ερχόμενη Τρίτη ο πρόεδρος την ρήση των αρχαίων ημών προγόνων "ουκ εν το πολλώ το ευ" και οι συνεδριάσεις να έχουν "ζουμί" που θα "βράζει" συντόμως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Cats on Stage".1η Ιουλίου στο "θερινό" της Νάουσας από το Body Control

 Υπάρχουν παραστάσεις π ου δεν τελειώνουν όταν πέφτει η αυλαία· μένουν να πάλλονται στις αναμνήσεις μας. Το "Cats on Stage" ήταν α...