Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Δεκτή η παραίτηση Βασιλείου από τον δήμαρχο Νάουσας, Νικόλα Καρανικόλα

Δέχτηκα χθες εγγράφως την παραίτηση του Αντιδημάρχου Διοικητικών, Οικονομικών Υπηρεσιών, Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ΚΕΠ, κ. Γιώργου Βασιλείου, την οποία και έκανα
αποδεκτή. Σέβομαι την προσωπική απόφαση  του κ. Βασιλείου και τον ευχαριστώ θερμά για την κοινή προσπάθεια, καθώς έχουμε δώσει κοινούς αγώνες τόσο κατά την προεκλογική περίοδο όσο και κατά τους πρώτους μήνες διοίκησης του Δήμου μας. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε τους ίδιους αγώνες ως μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...