Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Γιώργος Συρμόπουλος. Ένας φίλος της Νάουσας από τα παλιά!

Σε σεμινάριο στην Θεσσαλονίκη παραβρέθηκε ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βέροιας, Νίκος Παλαμούτης, έχοντας την ευκαιρία να συναντήσει ένα φίλο της Νάουσας,
από τα παλιά. Τον συνταγματάρχη Γιώργο Συρμόπουλο, ο οποίος υπηρέτησε την Β΄ΜΚΔ ως διοικητής της, πριν λίγα χρόνια. Ο κ. Συρμόπουλος, πέραν από άριστος αξιωματικός, είναι ένας άνθρωπος με τιμή και έμφυτη ευγένεια. Ευχές του χρόνου να τον δούμε ανώτατο αξιωματικό και γιατί όχι στην ΙΜΠ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...