Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Περί..."παπαγαλακίων" και άλλων τινών στη Νάουσα

Σε καμιά περίπτωση δεν επιχειρώ να μειώσω την επιτυχία κανενός . Το να "κοινοποιούνται" όμως οι όποιες αποφάσεις του δημάρχου Νάουσας κ. Καρανικόλα, μέρες πριν
τις ανακοινώσει επίσημα ή το να διαρρέουν γεγονότα που αφορούν την δημοτική του αρχή, προς μια μόνο κατεύθυνση, είναι δείγμα ότι τα "παπαγαλάκια" που τόσο μας ταλαιπωρούν ως χώρα στην μεταπολιτευτική περίοδο, καλά...τραγουδούν! Το μόνο που μένει είναι πλέον να ανακοινωθεί και το πού θα πέσει το φλουρί που θα κόψει ο δήμαρχος την...Πρωτοχρονιά!
Υ.Γ Αν δεν κάνω λάθος η δημοτική αρχή άλλαξε από την 1η Σεπτεμβρίου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...