Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Οι αστυνομικοί μας είναι πάνω από όλα άνθρωποι

"Μικρές,αθώες ψυχές θύματα πολέμου, οι οποίες ζητούν μια αγκαλιά. Πως να αντισταθείς; Ο θεός να μας λυπηθεί!" Συγκινητική η ανάρτηση του Ημαθιώτη αστυνομικού, Μιχάλη Πέιου, που υπηρετεί σε
hotspot σε νησί του Αιγαίου. Ο Μιχάλης και η συντριπτική πλειοψηφία του αστυνομικού σώματος είναι πάνω από όλα άνθρωποι. Του αξίζει εύφημος μνεία, για αυτή την ζεστή του αγκαλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...