Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Το μοναδικό αρχιτεκτονικό αποτύπωμα του Δημήτρη Κουκούδη στο "Κιόσκι"

Μπορεί να είναι "σιδερόφρακτο" αυτές τις μέρες, όμως οι μισθωτές του μας υπόσχονται πολλές εκπλήξεις! Το καλό πράγμα φυσικά αργά να γίνει, αλλά είναι σίγουρο ότι το αρχιτεκτονικό
αποτύπωμα και οι εκ βάθρων εργασίες που πραγματοποιούνται, με την επίβλεψη του Δημήτρη Κουκούδη, θα δώσουν μια εντελώς νέα επιχείρηση στην πόλη της Νάουσας. "Κιόσκι" για μικρούς και μεγάλους, οσονούπω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...