Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Μήνας στοματικής υγείας στον παιδικό σταθμό Κοπανού

Με αφορμή την καθιέρωση του Νοεμβρίου ως μήνα στοματικής υγείας, η οδοντίατρος κ.Κονκέζου Λουκία επισκέφτηκε τον παιδικό σταθμό Κοπανού,την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019. Ενημέρωσε
παιδιά και γονείς, και έδωσε οδηγίες για την ορθή φροντίδα των δοντιών, τονίζοντας παράλληλα την σημασία της σωστής διατροφής .Στο τέλος απάντησε σε ερωτήσεις των γονέων. Ο παιδικός σταθμός Κοπανού ευχαριστεί την κ.Κονκέζου για την ευγενική της συμμετοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για το... ψυγείο ρε γ@μ@τω

 Είπαμε ο Άκης Βασιλείου είναι η κορυφή της πάλης αλλά και της άρσης βαρών, συμμετέχοντας στο wrestling στις ΗΠΑ. Στην