Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

SOS στην διαστροφή των όσων είπε για την ΤΕΡΝΑ ο δήμαρχος Νάουσας, στο δημοτικό συμβούλιο

Αφού δεν...αλλοίωσα το κείμενο της επιστολής του SOS Βέρμιο, όπως ρητά με "διέταξε" ο αποστολέας της (του ξαναθυμίζω ότι μάλλον με μπερδεύει με κανέναν άλλο!) θα ήθελα να κάνω αναφορά στα όσα ειπώθηκαν, ως ενημέρωση από τον δήμαρχο Νάουσας, Νικόλα Καρανικόλα, για την επιστολή της ΤΕΡΝΑ, στον ίδιο και το "ενδιαφέρον" της να μας "σώσει" οικονομικά, φυτεύοντας 5 και όχι 10 ανεμογεννήτριες στο Βέρμιο. Ο δήμαρχος σε κανένα σημείο του λόγου του δεν στάθηκε θετικά υπέρ της πρότασης, Τώρα το τι είπε προεκλογικά για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και το τριπάκι των πολυεθνικών να καταστρέψουν τα ελληνικά βουνά με σιδερένια τερατουργήματα, ποσώς με ενδιαφέρει. Όταν τον ρώτησα, στην διάρκεια διαλείμματος του χθεσινού δημοτικού συμβουλίου, για αν έχει τέτοια πρόθεση, μου το αρνήθηκε κατηγορηματικά. Την στιγμή που ΟΛΟΙ οι φορείς της Νάουσας, αλλά και η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της θέλει το βουνό μας ελεύθερο από φαραωνικές κατασκευές. Όχι πέντε, ούτε μια ανεμογεννήτρια, εκτός αν είναι σε μέγεθος...playmobil δεν πρόκειται να μπει στο Βέρμιο, Ας στραφούν λοιπόν οι συντάκτες του άρθρου σε όλους όσοι κατά καιρούς στάθηκαν υπέρ της light χρήσης τους στην περιοχή μας και ας αφήσουν ήσυχο τον Καρανικόλα. Αν βέβαια ο κ. δήμαρχος υπερβεί τα όσα μου είπε, αν και τον θεωρώ έντιμο άνθρωπο, τότε είναι ότι θα είμαι ο πρώτος που θα σταθεί "στρατιώτης" για το....3ο αντάρτικο στο βουνό μας. 'Όχι στην ΤΕΡΝΑ  λοιπόν, καμιά ανεμογεννήτρια στο Βέρμιο. Όχι όμως και στην διαστρέβλωση των λόγων του δημάρχου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέση Εργασίας στο Τμήμα Marketing του Κέντρου Εκπαίδευσης «Ναουμίδου»

Το Κέντρο Εκπαίδευσης «Ναουμ ίδου» αναζητά συνεργάτη για την στελέχωση του τμήματος Marketing του Κέντρου.   Οι αρμοδιότητες του συνεργάτη...