Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

Για πρώτη φορά μετά την κατάργηση του Β΄ΣΣ, στρατιωτική μπάντα στη Βέροια. Αξίζουν συγχαρητήρια στον Μέραρχο

Ιδιαίτερα συγκινητική η πρωτοβουλία του διοικητή της ΙΜΠ, Υποστρατήγου Σάββα Κολοκούρη, να ζητήσει από τον Σωματάρχη του Γ΄ΣΣ την έλευση της στρατιωτικής μπάντας, η οποία και παιάνισε την παρέλαση των σχηματισμών που έλαβαν μέρος στις εκδηλώσεις των 107ων ελευθερίων της
Βέροιας. Για πρώτη φορά επίσης, παρουσιάστηκαν, χάριν στον Μέραρχο, τα νέα κράνη των Ειδικών μας Δυνάμεων, αλλά και Καταδρομείς με χιονοδρομική στολή και άλλο εξοπλισμό. Συγχαρητήρια λοιπόν στον Στρατηγό Κολοκούρη και το επιτελείο του, αλλά και στους αξιωματικούς, υπαξιωματικούς και οπλίτες της ΙΜΠ, που μας γέμισαν περηφάνια με την λεβέντικη τους κορμοστασιά και την άψογη παρέλαση τους.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η "Αγαθοεργός" της Νάουσας τιμά την προστάτιδα του, Αγία Κυριακή

  Η Αγαθοεργός Αδελφότητα  Κυριών Νάουσας   καλεί τα μέλη, τους φίλους  και το κοινό της πόλης  μας,  στην καθιερωμένη Θεία Λειτουργία