Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Το..."γάλα Βλάχας" των 3-5 Πηγαδιών!

Ως μια παχιά αγελάδα χαρακτήρισε το χιονοδρομικό των 3-5 Πηγαδιών, ο Νικόλας Καρανικόλας. "Την αρμέγαμε στο παρελθόν, μας έβγαζε μοσχαράκια, αλλά ποτέ δεν την φροντίσαμε" είπε ο
δήμαρχος. Να συμφωνήσουμε μαζί του. Άλλωστε η εποχή των...παχέων αγελάδων πέρασε (ας ελπίσουμε όχι ανεπιστρεπτί), όχι μόνο για το χιονοδρομικό, αλλά για όλο τον δήμο. Αντίστοιχα με το ότι συνέβη με το..."γάλα Βλάχας" της Nestle στο Πλατύ, που μας άφησε χρόνους! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...