Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Καθαρίστηκε ο χώρος στάθμευσης στο κολυμβητήριο του Αγίου Νικολάου



 Καθαρίστηκε ο χώρος στάθμευσης δίπλα από το κολυμβητήριο Νάουσας, με την προσπάθεια του προέδρου της δημοτικής κοινότητας Νάουσας,
Κώστα Χατζηστυλλή και των υπαλλήλων του τοπικού δασαρχείου. Ο κ. Χατζηστυλλής δήλωσε στα ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ ότι  τους ευχαριστεί θερμά, όπως και τον  Γιώργο Μαρταβαλτζή  και τον δασάρχη, Γιώργο Παπαγεωργίου, για την βοήθεια τους.
Επίσης και τον αντιδήμαρχο Βασίλη Τζουβάρα για την συνεργασία.
Κώστα τα καλύτερα. Προσέξτε μόνο να μην πέσει κανένα...πλατανόφυλλο και δεν το καθαρίσετε και έρθει ο "άφωνος" των περασμένων ετών να κάνει παρατηρήσεις για τα κακά του δήμου!

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστούμε που εκτιμησατε την προσπάθεια που κάνουμε εγώ και όλοι οι συνάδελφοι του δασαρχείο Νάουσας. Προσπαθούμε να συμβάλουμε και εμείς στο καλό αυτού του τόπου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευρωπαϊκό έργο HUP Hackathon: Η EduQuest στη Σλοβενία για τη Νάουσα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Σλοβενία η πρώτη διεθνής συνάντηση του Ευρωπαϊκού έργου HUP Hackathon, στο οποίο συμμετέχει η EduQuest από τη Ν...