Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Να αγιάσει το...στυλό του!

Να αγιάσει το...στυλό του αστυφύλακα που πριν λίγο άρχισε να "γράφει" διπλοπαρκαρισμένους στη Ζαφειράκη. Το έχουμε ξαναπεί. Με το "λουκέτο" που επέβαλε η προηγούμενη δημοτική αρχή, στην τοπική δημ,οτική αστυνομία, η κατάσταση έχει πλέον εκτραχυνθεί, αφού ο καθένας στη Νάουσα παρκάρει, όχι όπου τον και την βολεύει, αλλά όπου του και της γουστάρει. Ήδη έγινε συζήτηση του
φίλου Αστυνομικού Διευθυντή, Διονύση Κούγκα, με τον δήμαρχο Νικόλα Καρανικόλα. Επειδή ο φόβος φυλάει τα έρμα, η νομιμότητα του άναρχου κυκλοφοριακού προβλήματος θα επανέλθει στη Νάουσα, μόνο αν καθημερινά πέφτουν βροχή οι κλήσεις και ξηλώνονται οι πινακίδες. Και μια έκκληση προς τον κ. Κούγκα που είμαι σίγουρο ότι έχει ευαίσθητα κοινωνικά ώτα. Δώστε εντολή να αρχίσουν να γράφουν οχήματα στη Νάουσα για μη παραχώρηση προτεραιότητες στις διαβάσεις πεζών κύριε διοικητά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...