Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

338.000 ευρώ στο ταμείο του δήμου Νάουσας από το μίσθωμα των φωτοβολταϊκών

Θετική εξέλιξη για τον δήμο Νάουσας τα 338.000 ευρώ που εισέρευσαν στο ταμείο του από τα οφειλόμενα μισθώματα του
φωτοβολταϊκού πάρκου της κινεζικής εταιρείας. Η αρχή έγινε με την ψήφιση της σχετικής απόφασης στην οικονομική επιτροπή την περασμένη Δευτέρα. Όπως μας ενημέρωσε ο πρόεδρος της, αντιδήμαρχος οικονομικών, Γιώργος Βασιλείου, η επόμενη συνεδρίαση της θα έχει πολλά ενδιαφέροντα θέματα προς συζήτηση. Αναμένουμε  την ερχόμενη Τρίτη στις 12 το μεσημέρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...