Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Η άλλοτε κραταιά "ναυαρχίδα" της Νάουσας, έγινε χώρος ελεύθερου κάμπινγκ τροχόσπιτων!

Η φωτογραφία μας λήφθηκε σήμερα Σάββατο 31 Αυγούστου, στον χώρο στάθμευσης της άλλοτε κραταιάς "ναυαρχίδας" του δήμου Νάουσας, του ξενοδοχείου "Βέρμιο". Ο οποίος κατάντησε χώρος
ελεύθερου κάμπινγκ τροχόσπιτου με ξένες πινακίδες, που έβαλε και το αλεξήλιο στο μπροστινό τζάμι, για να μην τους ενοχλεί ο μεσημεριανός ήλιος.



Υ.Γ το σχόλιο και η φωτό είναι εντελώς ακατάλληλη για "συγγενείς" των απερχομένων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...