Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Σύμπραξη Γκυρίνη-Πανταζόπουλου στην Αλεξάνδρεια

Και ο τρίτος δήμος της Ημαθίας, σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, θα διοικηθεί, παρ΄ότι μετά τις τροποποιήσεις του υπουργείου εσωτερικών στον "Κλεισθένη" δεν χρειάζεται πλέον, με την σύμπραξη του συνδυασμού του δημάρχου Παναγιώτη Γκυρίνη, με αυτόν του Αργύρη
Πανταζόπουλου. Η σύμπραξη των δυο συνδυασμών διαθέτει και την πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο, ενώ η συνεργασία, σύμφωνα και πάλι με τις αξιόπιστες πηγές του ρεπορτάζ μας, θα είναι και σε επίπεδο δημοτικής αρχής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...