Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην "Ελιά", τέσσερα χρόνια πριν!

Ήταν 2 Νοεμβρίου 2015, όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε την Βέροια, στο πλαίσιο της προεκλογικής του εκστρατείας για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. Σχετικά λίγοι οι υποστηρικτές του, σε σχέση με τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη και τον Απόστολο Τζιτζικώστα, γέμισαν τον, χειμερινό,
χώρο της "Ελιάς", όπως βλέπουμε στην φωτογραφία μας. "Από εσάς θέλω να κρίνετε τον Κυριάκο Μητσοτάκη κι όχι τον γιο του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Είμαι περήφανος για το όνομα μου και τον πατέρα μου, που ήταν πολλά χρόνια μπροστά από την εποχή του σε όλα τα θέματα" είχε πει, σε ένα βαρύ πολιτικό κλίμα, μετά τη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ τον Σεπτέμβριο του 2015. Τα χρόνια πέρασαν και σήμερα Παρασκευή, ο κ. Μητσοτάκης επισκέπτεται την Βέροια, στις 6 το απόγευμα, στον ίδιο χώρο, αυτή την φορά τον θερινό. Ως πρόεδρος της ΝΔ και ως πρωθυπουργός την 7η Ιουλίου. Σίγουρα το πλήθος των φίλων της ΝΔ θα είναι πολλαπλάσιο από εκείνο του Νοέμβρη του 2015!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...