Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Τρία κόκκινα γράμματα - Του Σάββα Π. Γαβριηλίδη

Με της Ελπίδας το όπλο παρά πόδα,

Για μια αξιοβίωτη ζωή,

Ψηφίζουμε ΚΚΕ,

Επειδή
έτσι μας αρέσει .

 Η φλεγόμενη και μη καιόμενη βάτος θα φωτίζει πάντα τις σκολιές ατραπούς,

που η δύσμοιρη και προσφιλής μας Πατρίδα μαζί με τα παιδιά της ετάχθη από τους κραταιούς θεούς για να βαδίσει .

Μπορεί, Χαρίλαε, οι ζευγάδες να φεύγουν, μα η σπορά που έσπειραν μένει και καρπίζει.

Κόντρα στους ανέμους και τις καταιγίδες.

ΥΓ.  Δεν απαιτείται η κατοχή και χρήση της Εκκλησιαστικής γλώσσας όπως την ομιλεί Μητροπολίτης για να καταθέτεις τον οβολό σου στο παγκάρι της Αγάπης, της Αλληλεγγύης και της Κοινωνικής απελευθέρωσης.

 Και δεν χρειάζεται να συμφωνείς με όλα τα προτάγματα του ΚΚΕ για να το ψηφίσεις.

Πάντως θα παινεύεσαι κάποτε πως κι εσύ κράτησες στο χέρι σου το κόκκινο ψηφοδέλτιο.



Βέροια Νίκης 9

30 του Ιούνη 2019

ΣΑΒΒΑΣ Π. ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές