Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Μια επισήμανση για την επίμαχη φράση του χθεσινού δημοτικού συμβουλίου Νάουσας

Επειδή, παρά την απίστευτη φασαρία που δημιουργήθηκε στην διένεξη του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, ειδικά όταν κόλλησαν τα μικρόφωνα, υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας της στιχομυθίας,
δεν υπήρξε καθύβριση της μητέρας της Δέσποινας Λαζαρίδου. Οι διάλογοι φυσικά είναι καταγεγραμμένοι στον υπολογιστή. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ειπώθηκε η φράση "αυτά να τα πεις στην μητέρα σου". 
Υ.Γ Ανυπόγραφα κείμενα καταγγελιών δεν δημοσιεύω. Όποιος θέλει ελεύθερα, αλλά με όνομα και επώνυμο.
Υ.Γ2 Δεν πρόκειται να αλλάξω τους αξιακούς μου κώδικες για κανέναν. Οι μοναδικοί μου κριτές είναι ο Θεός και οι αναγνώστες μου. Η μόνη μου βούληση να πάει μπροστά ο δήμος Νάουσας, με ενότητα, ομόνοια και διάλογο.
Υ.Γ Θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχή γιατί είχε την τύχη να παρακολουθήσει δημοτικά συμβούλια με πρόεδρο τον Απόστολο Αποστόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου