Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Καλό παράδεισο νηπιαγωγίνα μου

Ήταν τέτοιες μέρες Ιούνη του 1971, όταν μας έδινες τον έλεγχο του 1ου νηπιαγωγείου Νάουσας, που στεγάζονταν στον σημερινό αύλειο χώρο του 7ου δημοτικού, σε ένα όμορφο νεοκλασικό, ισόγειο, κτίριο, που το πήρε και
αυτό η μανία του...μοντερνισμού, κάπου στα 90ς. Σήμερα σε αποχαιρέτισα στον Αγιαμηνά. Κομψή φάνταξες, όπως τότε, που μας είχες στην τάξη, κυρία Τζένη Τόλκα. Μια τάξη εσύ και μια τάξη δίπλα η κυρία Σοφία. Από μικρός ήμουν σκανδαλιάρης. Θυμάμαι που ήρθε η μάνα μου στον νηπιαγωγείο (παιδικό δεν κάθισα γιατί φοβόμουνα την Στέλα, ο Θεός να την συγχωρεί και αυτή), επειδή ανέβηκα στην τάξη από το παράθυρο και πήρα τα γυαλιά σου για να μην κάνουμε μάθημα! Καλό παράδεισο νηπιαγωγίνα μου. Έφυγες πλήρης ημερών, στα 88 σου χρόνια.Ο Θεός να σε αναπαύει και να παρηγορεί τους δικούς σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...