Κυριακή 31 Μαρτίου 2019

Tο φιλί του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Νίκη!

Με ένα...πράσινο πανωφόρι υποδέχθηκε τον πρόεδρο της ΝΔ, έξω από το "ΣΤΑΡ" της Βέροιας, η περιφερειακή σύμβουλος Νίκη Καρατζιούλα. Το
καλωσόρισμα της Νίκης στον Κυριάκο Μητσοτάκη είχε ως ανταπόδοση ένα...φιλί! Θετικό σημείο αναφοράς, προφανώς,όταν ο κ. Μητσοτάκης ανακοινώσει το ψηφοδέλτιο της ΝΔ. Για την αναμονή του οποίου, κομβικό σημείο είναι η αύξηση των ποσοστώσεων συμμετοχής των γυναικών, όχι σε πανελλαδικό επίπεδο, αλλά ανά εκλογική περιφέρεια (π.χ στην Ημαθία), την οποία σχεδιάζει η κυβέρνηση, μετά την αντίστοιχη αύξηση στα ψηφοδέλτια των αυτοδιοικητικών εκλογών.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...