Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Το γλέντησαν την Τσικνοπέμπτη τα αστεράκια του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ Νάουσας!

Τα παιδιά του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ, οι γονείς  και οι εκπαιδευτικοί τους υποδέχτηκαν την Αποκριά με πολύ κέφι και χορό.Με ένα ξέφρενο ξεφάντωμα υπό τους ήχους του ζουρνά και το
απαραίτητο τσίκνισμα γλέντησαν με την ψυχή τους στο φιλόξενο χώρο της ταβέρνας του "Μένη",Καλά να περνάμε και καλή αποκριά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από τον Σεπτέμβριο η λειτουργία του καλλιτεχνικού σχολείου Νάουσας

  Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία για τον Δήμο μας συνιστά η δημοσίευση σε ΦΕΚ της απόφασης ίδρυσης του Καλλιτεχνικού Σχολείου Νάουσας. Το Καλλιτε...