Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Μακεδονία ΑΦΟΥ!

Νεολογισμός, που έχει φορεθεί πολύ στα "μαυρόασπρα" το "ΠΑΟΚ αφού" οι οπαδοί του οποίου δίνουν την μάχη τους στηρίζοντας την
Μοναδικότητα της Ελληνικής Μακεδονίας!  Στη φωτογραφία μας το Βέρμιο φορά το διαμαντένιο στέμμα του, στο ηλιοβασίλεμα της εθνικής μας επετείου. Μακεδονία ΑΦΟΥ. Της original,όπως γράφει ο "ποιητής" στην πινακίδα που ορίζει την Πέλλα από την Ημαθία. Και όχι την "μαϊμού" ! Μακεδονία ΑΦΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...