Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Φόρτσα Ολυμπιακάρα...Ναούσης βέβαια!

Στην βασιλόπιτα της ΕΠΣΗ βρέθηκε, την περασμένη Κυριακή, η διοίκηση του Ολυμπιακού Ναούσης. Μια
δεμένη παρέα παικτών, προπονητών και διοίκησης που δίνει παραδείγματα ήθους στο τοπικό ποδόσφαιρο (σ.σ δεν θα μπορούσα να πω λιγότερα λόγω του ότι είναι ο γαμπρός μου στη διοίκηση!). Φόρτσα Ολυμπιακάρα...Ναούσης βέβαια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O διευθυντής της "δευτεροβάθμιας" , Σάκης Αλατζόγλου, για την έκδοση των αποτελεσμάτων των "πανελλαδικών"

  Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες, Σήμερα, ημέρα έκδοσης των αποτελεσμάτων, θα λάβετε στο κινητό σας ένα από αυτά που θεωρούνται «ση...