Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Στοιχειώνει ο κάθετος άξονας της Εγνατίας. Θα αναλάβουν πρωτοβουλίες οι βουλευτές;


Ο λεγόμενος και "κάθετος άξονας" της Εγνατίας -ΕΟ Έδεσσας-Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα από τα πιο...στοιχειωμένα έργα που εκθέτουν, εδώ και πάνω από 20 χρόνια, την χώρα μας. Ένας οδικός άξονας που θα εξυπηρετήσει διευρωπαϊκό μεταφορικό έργο, αφού από Πέλλα και Ημαθία διακινείται
η συντριπτική πλειοψηφία των εξαγωγών του πρωτογενούς τομέα της Ελλάδας, παραμένει ένας δρόμος στο...πουθενά, αφού δεν έχει καν αρχή και τέλος, αλλά μόνο μέση, με το μόνο κομμάτι που ολοκληρώθηκε με γοργούς ρυθμούς από τον Απόστολο Τζιτζικώστα, να είναι το κόμβος Μονοσπίτων (σ.σ από εκεί η φωτογραφία μας...10 χρόνια πριν όταν οι δήμαρχοι  και ο νομάρχης της Ημαθίας διαμαρτύρονταν για την απαράδεκτη κυβερνητική κωλυσιεργία Σουφλιά. Και είχαν δίκαιο!) Η ολοκλήρωση έστω και αυτού του κομματιού προστάτεψε τους πολίτες από τα δυστυχήματα που συνέβαιναν στον προηγούμενο δρόμο-καρμανιόλα. Μήπως όμως ήρθε ο καιρός να δούμε ως Ημαθιώτες το πώς πρέπει ο "κάθετος άξονας" να τελειώσει, παρά τις...ισόπεδες διαβάσεις και τα φανάρια που μπήκαν σε έναν δρόμο που όλοι νομίζαμε ότι θα είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος, με ανισόπεδους κόμβους εξόδου; Δεν μπορεί ο κ.Τσίπρας να ανακοινώνει κλειστό αυτοκινητόδρομο Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και η Ημαθία να μένει εκτός σχεδιασμού, μετά από 20 και πλέον χρόνια. ΤΟ ΣΕΣ προβλέπει ενίσχυση έργων που συμβάλλουν στις εσωτερικές ευρωπαϊκές μεταφορές. Από το τελωνείο της Σκύδρας και της Βέροιας δεν εξάγονται 9 από τα 10 φορτία νωπών αγροτικών προϊόντων; Δεν έπρεπε να έχει χρηματοδοτηθεί έστω ο ανισόπεδος κόμβος της Νάουσας; Δεν έπρεπε να γνωρίζουμε τι γίνεται με τον άξονα στην γειτονική Πέλλα; Οι βουλευτές της Ημαθίας οφείλουν να δεσμευτούν για μια σύσκεψη που θα γίνει στην Αθήνα, με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, ώστε να τεθούν επί τάπητος όλα τα θέματα που προαναφέραμε. Το ζήτημα του κάθετου άξονα πρέπει να τελειώνει, είτε θετικά, είτε αρνητικά.ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου