Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Μας λείπει ο παππούς!

Σίγουρα από κανένα συννεφάκι θα βιγλίζει, τούτες τις μέρες, τη Νάουσα, ο παππούς μας. Υπήρξε και στις απόκριες η ψυχή της πόλης. Μπάρμπα Νικόλας Σπάρτσης. Μας λείπει. Δεν
ξέρω αν θα παρακολουθήσει την συναυλία του Σφήνου, αν και ο Νίκος ήταν δεκτικός και στα "φράγκικα" ή θα αρκεστεί σε μια ουράνια πατινάδα, με τον οξύγλυκο ήχο του ζουρνά, συνοδεία νταουλιού στα βήματα του "Δε σι άριζαν τ΄ Αλώνια, νταϊλιάνα, τ΄Αλώνια μαχαλά
μούν΄σι άριζι η Πουλιάνα, Ρηνούλα, κι ου γιός του Κιχαγιά"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...