Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Πετυχημένη η εκδήλωση του συλλόγου νεφροπαθών Ημαθίας

Το Δ.Σ του Συλλόγου Νεφροπαθών Ημαθίας ευχαριστεί όλα τα μέλη και τους φίλους που παρευρέθηκαν στην κοπή της πίτας και
συνετέλεσαν στην επιτυχία της η οποία πραγματοποιήθηκε στο κτήμα Γκαντίδη την Κυριακή 27/01/2019. Με την παρουσία τους μας τίμησαν ο Βουλευτής Ημαθίας Κος Βεζυρόπουλος Απόστολος ,ο Αντιδήμαρχος Βέροιας Κος Κορωνάς Θεόφιλος, ο Διοικητής του Νοσοκομείου Βέροιας  Κος Μαυρογιώργος Δημήτριος, η Περιφερειακή σύμβουλος Κα Καρατζιούλα Νίκη και η υποψήφια Δήμαρχος
Κα Μπατσαρά Γεωργία.
Τα φλουριά από τα πιτάκια που μοιράστηκαν τα κέρδισαν οι Μπαμίχας Δημήτριος, Τζισλή Δέσποινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...