Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019

Πρώτη και σε επίπεδο ευχών η ΔΙ.ΑΣ

"Xρόνια πολλά καλή χρονιά
από την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. Βέροιας".Πρώτη στο καθήκον, πρώτη και σε ευχές για το νέο έτος η ομάδα ΔΙ.ΑΣ. Βέροιας. Ευχές στον φίλο Στέργιο και όλους τους συναδέλφους του, απανταχού της χώρας να είναι υγιείς και δυνατοί για να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι " Σελίδες που...χόρεψαν" στο θερινό θέατρο της Νάουσας

 Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο