Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Τάσος Καραμπατζός:«Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ», λέει μια ωραία παροιμία.(ΣΤΟ ΚΕΝΟ Η ΝΕΑ ΣΚΕΥΩΡΙΑ)

Μετά από νέα «ανώνυμη» καταγγελία  των γνωστών –άγνωστων σε βάρος μου, ο εξονυχιστικός έλεγχος του ΣΔΟΕ  έδειξε για μια ακόμη φορά την φορολογική –οικονομική μου καθαρότητα. Συκοφάντες  της τοπικής μας κοινωνίας που έχουν μάθει να λειτουργούν μονίμως στο σκοτάδι, έχουν
αποδυθεί εδώ και μερικά χρόνια  σε έναν αγώνα λάσπης και σπίλωσης του προσώπου μου και της οικογένειάς μου. Σε όλους αυτούς τους «εκλεκτούς φίλους», ένα πράγμα έχω να τους πω: Ότι δεν  με φοβίζει  κανένας απολύτως  έλεγχος,  όποτε και να διαταχθεί. Γιατί πολύ απλά  ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ !  Να ξέρουν λοιπόν, ότι σε λάθος άνθρωπο απευθύνονται και αν νομίζουν ότι έτσι θα  με κάμψουν, είναι πολύ γελασμένοι. Ας καταλάβουν επιτέλους ότι  όλα αυτά   που κάνουν εναντίον μου, ΜΕ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ. Οι δε πέτρες που εκτοξεύουν, πολύ σύντομα θα γυρίσουν στα δολοπλόκα  κεφάλια τους. Απλά με υπομονή,  δύναμη και καρτερικότητα, θα τους αποδεικνύω καθημερινά ότι δεν είμαι σαν κι αυτούς, ότι δεν είμαι «ελέφαντας», αλλά ένας απλός καθημερινός ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Όπως ακριβώς μ’ έμαθαν να είμαι  οι γονείς μου και η οικογένειά μου. Αυτό που προσπάθησα για δώδεκα χρόνια σαν Δήμαρχος Νάουσας, να ανταποδώσω στην πόλη που με τίμησε. Την σημαντική αυτή ιδιότητα του ΑΝΘΡΩΠΟΥ, την οποία όλοι αυτοί οι τιποτένιοι συκοφάντες ποτέ δεν είχαν, και ούτε  πρόκειται ποτέ  να την αποκτήσουν. Ευτυχώς όμως,  όλοι οι Ναουσαίοι  έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει  και  γνωρίζουν πλέον και πρόσωπα και πράγματα.   Σιγά –σιγά λοιπόν, έρχεται και η κρίσιμη ώρα. Λίγη υπομονή και  θα αποκαλυφθούν όλα αυτά τα αποβράσματα, για να πάνε στο τέλος εκεί που τελικά  τους αξίζει.
                                                                                                    Νάουσα 05-12-2018                                                                                     
                                                                                        Αναστάσιος Κ. Καραμπατζός
                                                                                        Πρώην Δήμαρχος Νάουσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου