Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Οι "ηλεκτροκινούμενοι" Δημήτρης και Θεογνωσία δείχνουν τον ...προοδευτικό δρόμο στους Ναουσαίους!


Η συζήτηση πριν από λίγες μέρες με τον Λάζαρο Κουμπουλίδη για την Κοπεγχάγη, τέσσερις δεκαετίες πριν, όταν είχαν καταληφθεί όλα τα ελεύθερα οικόπεδα προς χρήση σταθμών
αυτοκινήτων και υπήρχε απόγνωση στην δημοτική αρχή. Η είσοδος των ποδηλάτων στην καθημερινότητα των Δανών, σε συνδυασμό με την χρήση των μέσων δημόσιας μεταφοράς, αντέστρεψε το κλίμα.  Δυστυχώς, 4 δεκαετίες μετά ο νεοέλληνας ακόμη παρκάρει, όχι σε οργανωμένα πάρκινγκ, αλλά καταμεσής του δρόμου (σ.σ σήμερα το μεσημέρι μια καλή μου φίλη άναψε αλάρμ μέσα στην διάβαση πεζών, μπροστά από του Πατσίκα, και παρκάρισε για το κλασικό "για δυο λεπτά"), Ο Δημήτρης και η Θεογνωσία έφεραν τα δυο ηλεκτροκίνητα δίκυκλα τους από την Γερμανία.  Τους χαρήκαμε, για αυτή τους την πρωτοβουλία. Μπορεί τα δυο δικυκλάκια να μην έχουν την ισχύ ποδηλάτων με ηλεκτρικό κινητήρα, που μπορούν με πεταλιά να ανέβουν παντού στην πόλη, αλλά είναι μια εξαιρετική αρχή. Μακάρι οι υποψήφιοι δήμαρχοι, αντί για...διορισμούς να υποσχεθούν μια πόλη χωρίς αυτοκίνητο, μια πόλη με ηλεκτροκίνηση και δημόσια μέσα μεταφοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...