Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

ΠΑΟΚ...αφού!


Μία ιδιαίτερη καμπάνια κατά των βανδαλισμών σε μνημεία της πόλης, ξεκίνησε η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης, σε
συνεργασία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ Περιλαμβάνει μία σειρά ενεργειών, που αποσκοπούν στον καθαρισμό και την προστασία των ιστορικών μνημείων της Θεσσαλονίκης. Ο Τσούμπα Άκπομ και ο Μάριος Σιαμπάνης, καθάρισαν συμβολικά μαζί με τους συντηρητές της Εφορείας αναγραφές γκράφιτι πάνω στα ανατολικά τείχη της πόλης.  ΠΑΟΚ...αφού!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...