Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Ημέρα πένθους για τον απανταχού της γης Ελληνισμό. Του Γιώργου Καισαρίδη


Ήμερα πένθους σήμερα για τον απανταχού ελληνισμό, για τους δικούς μας ανθρώπους που χάσανε το δικαίωμα να ζουν στην γη που
γεννήθηκαν, που νιώθουν την πίεση των εχθρικών καθεστώτων κάθε στιγμή ,χωρίς την μάνα πατρίδα να τους βοηθάει. Για τα
ιδανικά που χάνονται, αντικαθιστώντας τους ήρωες με ανδρείκελα. Πουλώντας την ποιότητα για την ποσότητα. Όχι δεν το παίζω Ελληναράς αλλά έχω το θάρρος να εκφράσω την άποψή μου. Σέβομαι την άποψη του άλλου αλλά απαιτώ να σέβεται την άποψη μου και αυτός. Θέλω ανθρώπους πάνω από το κεφάλι μου που με καταλαβαίνουν και με συμπονούν. Και σίγουρα δεν μου αρέσει η λιτότητα στην αγάπη και στο δέσιμο μεταξύ μας που είναι απόρροια της πραγματικής λιτότητας και της κακίας που γέννησε. Όχι φίλοι, πραγματικοί και μη , οι ήρωες δεν είναι ανόητοι και απερίσκεπτοι άνθρωποι, είναι αυτοί που η καρδιά περίσσευε και δώσανε και σε μας , είναι αυτό που θα θέλαμε και μεις μα φοβηθήκαμε , το φώς στην σκοτεινή πλευρά του μυαλού μας , και μια γραμμή στην σημαία που κυματίζει στην ψυχή μας !!! Αθάνατος παλικάρι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου