Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Πρώτη της Χρύσας στα έδρανα της μειοψηφίας!

Πρώτη παρουσίας της τέως αντιδημάρχου του Νίκου Κουτσογιάννη,Χρύσας Πασχούλα, στα έδρανα της μειοψηφίας, μετά την ανεξαρτητοποίηση της από τον "Κοινό Τόπο",
της παράταξης του δημάρχου. Το τι θα κάνει η πρώτη σε ψήφους σύμβουλος, σε επίπεδο "Καποδιστριακού" δήμου Νάουσας, αν θα συνεχίσει δηλαδή και την επόμενη τετραετία, βάζοντας υποψηφιότητα με άλλον προφανώς συνδυασμό από αυτόν του άλλοτε στενού συνεργάτη της, θα το δούμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...