Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018

Sold out!

Για πρώτη φορά, Μ.Μ (μετά μνημονίων) μπήκε η πινακίδα το parking είναι πλήρες, στον υπόγειο
χώρο στάθμευσης του δημαρχείου της Βέροιας, ανήμερα της γιορτής του Αγίου Δημητρίου. Αρκετά τα αυτοκίνητα επισκεπτών, που σίγουρα έπαιξαν ρόλο στο να "ξεπουλήσει" το parking, με την κίνηση στους δρόμους της πόλης, αλλά και στην αγορά να είναι ιδιαίτερα αυξημένη.Προφανώς έπαιξαν, ευχόμαστε να παίξουν ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στο μέλλον, τα "ραβασάκια" των μοτοσυκλετιστών  της ΕΛ.ΑΣ στους "γνωστούς-αγνώστους" που παρκάρουν, όπου να ναι στους δρόμους της Βέροιας. Γιατί εκτός του..."αγιασμού" στο να πιάνεις "ποντίκια" πάντα βοηθά μια "γάτα"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκ νέου πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο Ανδρέας Αιδίνης. Η σύνθεση του προεδρείου

  Εκ νέου εξελέγη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, στην συνεδρίαση του