Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

ΑΛΤ για το ακίνητο που θέλει το «υπερταμείο» στη Νάουσα!

Το ψήφισμα της  ΚΕΔΕ, που αντιτάσσεται στην παραχώρηση των δημοτικών ακινήτων στο περιβόητο «Υπερταμείο» ενέκρινε
ομόφωνα το δημοτικό συμβούλιο Νάουσας. Με την προσθήκη μάλιστα της ΛΑ.Σ για κατάργηση του μνημονιακού αυτού εκτρώματος (σ.σ να που ο αγώνας τώρα δικαιώνεται για τους φίλους συμβούλους της προσκείμενης στο ΚΚΕ παράταξης). Όπως τόνισε μάλιστα ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης, το ακίνητο που αφορά τα δεκάδες της Ημαθίας είναι το, ανενεργό, στρατόπεδο «Μίγκα», το οποίο έχει παραχωρηθεί κατά χρήση από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στον δήμο, επί δημαρχίας Τάσου Καραμπατζού. ΑΛΤ λοιπόν και από τη Νάουσα στο «Υπερταμείο» της Μέρκελ. Στην περίπτωση μας μάλιστα θα ταίριαζε το…go back madam Merkel ,όπως συνθηματολογούσε ο  Αλέξης Τσίπρας στην αξιωματική αντιπολίτευση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...