Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

Βέροια...εύμορφη πόλη!

Βέροια...εύμορφη πόλη! Ο τίτλος αξίζει δικαιωματικά στον Βασίλη Παπαδόπουλο και το προσωπικό του "πρασίνου", αφού η καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και οι συνθέσεις χρωμάτων στα
πρανή, γεμίζουν με αισιοδοξία τους συμπολίτες της...μνημονιακής, απαισιόδοξης εποχής που διάγουμε. Όπως μας είπε ο αντιδήμαρχος, παρά το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στην υπηρεσία "πρασίνου" μειώθηκαν από τους 6 στους 4, λόγων συνταξιοδοτήσεων, η προσπάθεια καλλωπισμού της Βέροιας συνεχίζεται, ενώ τις επόμενες μέρες θα ομορφύνει Βενιζέλου και Τρεμπεσίνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...