Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

Προσοχή,ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Κοινοποιήστε το και κερδίστε 1.000.000!

Και εγώ προσπάθησα να παρακάμψω την αλλαγή του αλγόριθμου της εφορίας, σημειώνοντας ότι δεν βλέπω τόσα πολλά χρήματα στον λογαριασμό μου, όπως του Γιάννου.Δείτε πώς να αποφεύγετε να έχετε μηδενικό υπόλοιπο λογαριασμού τραπέζης, την στιγμή που ο λογαριασμός του
Γιάννου είναι τίγκα στα πακέτα.Τα σύστημα επιλέγει τα άτομα που θα τα κονομάνε, επειδή έχει βάλει ένα νέο αλγόριθμο, τον (μίζα επί μίζα εις την δευτέρα, συνημίτονο συν, πλην Μαντέλης). Ωστόσο μπορείτε να επιλέξετε τον εαυτό σας για αυτό μην διστάσετε. Αν διαβάσετε αυτή την ανάρτηση, αφήστε μου ένα γρήγορο  "γειά χαραντάν", ένα αυτοκόλητο (κατά προτίμηση με γυαλιά ηλίου) ή ότι άλλο θέλετε και έτσι θα εμφανίζεται στις ενημερώσεις μου. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης αφορούν την παραεπικοινωνία. Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτό το κείμενο στον τοίχο σας, ώστε να μπορέσετε να έχετε περισσότερη αλληλεπίδραση με τον λογαριασμό του Γιάννου και όχι με τον δικό μου που είναι μηδενικός και κερδίστε 1.000.000. Κοινοποιήστε το. Σας τονίζω ότι δουλεύει.


Υ.Γ Το παραπάνω άρθρο είναι προφανές είναι fake ή ψεύτικο ή μαϊμού.Θα μου πείτε ρε Έπεα, μας δουλεύεις; Έ, όταν βλέπω τόσους πολλούς χρήστες του fb να κοινοποιούν την κάθε βλακεία που δημοσιεύεται, ανάμεσα τους γιατροί, δημοσιογράφοι, τότε δικαιούμαι και εγώ να δω την αναγνωσιμότητα μου να ανεβαίνει, αφού με το να γράφω για σοβαρά θέματα, μάλλον δεν έχω...χαΐρι! Το σίγουρο βέβαια είναι ότι θα κερδίσατε το 1.000.000 που περιγράφω, χωρίς όμως να προσδιορίζω τι. Φιλιά φίλοι μου, φιλιααα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου