Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Με το ΕRASMUS+ o TEΤΡΑΘΛΟΝ Νάουσας στη Βουλγαρία

Με τις καλύτερες εντυπώσεις επέστρεψε από το Ozbor της Βουλγαρίας η αποστολή της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετράθλου, η οποία συμμετείχε το διάστημα από 20 μέχρι
25 Αυγούστου με δύναμη πενήντα (50) μελών στο καλοκαιρινό καμπ της Βουλγαρικής Ομοσπονδίας Τετράθλου. Η δράση στόχευε στην σύσφιξη των σχέσεων των δύο χωρών σε αθλητικό επίπεδο σε συνδυασμό με την αναψυχή και υλοποιήθηκε μέσω του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ μετά από τις συντονισμένες ενέργειες που πραγματοποίησε η Διοίκηση της Ελληνικής Ομοσπονδίας.
Στην Ελληνική αποστολή συμμετείχαν και δύο αθλητές από τον Αθλητικό Σύλλογο «Τέτραθλον» Νάουσας, ο Πλουμπίδης Βασίλειος 2 DAN και η Μπίντα Δέσποινα 1 DAN οι οποίοι παρακολούθησαν επιτυχώς το πρόγραμμα, αποκομίζοντας μοναδικές αθλητικές εμπειρίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...