Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Εκ νέου έτοιμοι για...πρωτιές

Στο Μοναστήρι του Προδρόμου της Νάουσας βρέθηκαν, ανήμερα της πανήγυρης του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, ο βουλευτής Ημαθίας Απόστολος Βεσυρόπουλος και ο αντιπεριφερειάρχης, Κώστας Καλαϊτζίδης, Κοντά στο πλευρό της εκκλησίας οι δυο τους, πάντα με χαμηλούς τόνους, είναι, εκ
νέου, έτοιμοι για...πρωτιές. Ο Απόστολος συνεχίζοντας στην Βουλή των Ελλήνων και ο Κώστας στην περιφερειακή ενότητα Ημαθίας, έχοντας μάλιστα δηλώσει ότι θα είναι εκ νέου αντιπεριφερειάρχης, με όποιο εκλογικό νόμο και αν πραγματοποιηθεί η αυτοδιοικητική αναμέτρηση τον Μάιο του 2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...