Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Εκ νέου έτοιμοι για...πρωτιές

Στο Μοναστήρι του Προδρόμου της Νάουσας βρέθηκαν, ανήμερα της πανήγυρης του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, ο βουλευτής Ημαθίας Απόστολος Βεσυρόπουλος και ο αντιπεριφερειάρχης, Κώστας Καλαϊτζίδης, Κοντά στο πλευρό της εκκλησίας οι δυο τους, πάντα με χαμηλούς τόνους, είναι, εκ
νέου, έτοιμοι για...πρωτιές. Ο Απόστολος συνεχίζοντας στην Βουλή των Ελλήνων και ο Κώστας στην περιφερειακή ενότητα Ημαθίας, έχοντας μάλιστα δηλώσει ότι θα είναι εκ νέου αντιπεριφερειάρχης, με όποιο εκλογικό νόμο και αν πραγματοποιηθεί η αυτοδιοικητική αναμέτρηση τον Μάιο του 2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...