Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

Την μέρα του εθνικού πένθους επιχείρησαν να φέρουν (ν)τροπολογία για έμμισθο γενικό γραμματέα στο "Ζάππειο" Μέγαρο!

Αθλιότητες του αισχίστου είδους από την κυβέρνηση, η οποία την μέρα κήρυξης του εθνικού πένθους για τα αθώα θύματα της πύρινης λαίλαπας στο λεκανοπέδιο της Αττικής, πέραν της αύξησης του μισθού των προέδρων των ΔΕΚΟ, στα 7,500 ευρώ (για να κάνουν...
καλύτερα τη δουλειά τους είπε κυνικά η υφυπουργός οικονομικών Παπανάτσιου!) επιχείρησε να εισαγάγει και άλλη (ν)τροπολογία στο νομοσχέδιο για το "μαύρο χρήμα", με το οποίο, για πρώτη φορά στα χρονικά διοίκησης του "Ζαππείου" Μεγάρου, που μέχρι τώρα άπαντες είναι άμισθοι, "κατασκευάστηκε" θέση γενικού γραμματέα, που θα λαμβάνει ετήσια αντιμισθία της τάξης των....56.000 ευρώ. Ένα ακόμη βόλεμα "ημέτερου", την στιγμή που οι αγρότες της Ημαθίας έλαβαν, όπως αποδείξαμε στο χθεσινό μας φύλλο, "φιλοδωρήματα", σε σχέση με την πραγματική ζημιά που υπέστησαν το 2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...