Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Προετοιμασία με τον Αβραάμ Παπαδόπουλο για την Ολίνα Μπαξεβάνου!

Για να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα θέλει σκληρή δουλειά, αποφασιστικότητα, και τεράστια θέληση για να πετύχεις . Τι και αν είμαστε διακοπές στην όμορφη Χαλκιδική, το πρόγραμμα μου δεν το αφήνω με τίποτα, πρέπει να δουλέψω σκληρά γιατί μόνο έτσι μπορώ να τιμήσω το εθνόσημο μου
στην φανέλα τις εθνικής Ελλάδος, όπως επίσης να βοηθήσω την ομάδα μου Αγίας Βαρβάρας  όπου και ανήκω να ανέβουμε του χρόνου στην Α εθνική κατηγορία. Κάτω από τον καυτό ήλιο ένα απόγευμα έκανα προπόνηση μόνη μου στο γήπεδο του Μαρμαρά, και ένας κύριος με κοιτούσε με θαυμασμό χωρίς να με μιλήσει, δεν τον γνώρισα στην αρχή, και συνέχισα την προπόνηση μου με την μπάλα. Ξαφνικά μπαίνει μέσα στον αγωνιστικό χώρο και βλέπω τον Αβραάμ Παπαδόπουλο μπροστά μου, αυτόν τον μεγάλο σε μαχητικότητα ποδοσφαιριστή να με κοιτάζει χαμογελώντας. Μου λέει  είσαι απίστευτη με την μπάλα στα πόδια σου μικρούλα, γνωριστήκαμε, μιλήσαμε για το ποδόσφαιρο, του είπα σε ποια ομάδα αγωνίζομαι, του είπα επίσης ότι είμαι και στην εθνική Ελλάδος στις κορασίδες, και μου είπε ότι  από σήμερα κιόλας ξεκινάς μαζί μου στο ξενοδοχείο που έχω στην περιοχή γυμναστική στο προπονητικό μου κέντρο και ποδόσφαιρο μαζί μου, όπως επίσης και με άλλους ποδοσφαιριστές που είναι στο ξενοδοχείο μου. Θέλω να τον πω ένα μεγάλο ευχαριστώ τον Αβραάμ Παπαδόπουλο που εδώ και μια εβδομάδα κάνω την προετοιμασία μου μαζί του, εδώ στον όμορφο Μαρμαρά, εδώ στο πανέμορφο ξενοδοχείο του, στο πολλή οργανωμένο και όμορφο γυμναστήριο του… φιλάκια από την όμορφη Χαλκιδική μας.
ΟΛΙΝΑ ΜΠΑΞΕΒΑΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου