Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Υποδοχή από τον δήμαρχο των χρυσών ολυμπιονικών του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ Νάουσας


Τους Χρυσούς Ολυμπιονίκες του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ Νάουσας που συμμετείχαν στους 50ους αγώνες των special olympics που διεξήχθησαν στο Λουτράκι Κορινθίας, υποδέχτηκαν ο Δήμαρχος της
Νάουσας κος Νίκος Κουτσογιάννης  κ ο αντιδήμαρχος πολιτισμού κος Στέλιος Δάγγας
Η Ραφαέλα, η Σωτηρούλα και η Σούζη μίλησαν για την εμπειρία τους, έδειξαν τα χρυσά μετάλλιά τους και είπαν τις εντυπώσεις τους από τους αγώνες.
Ως ένα μικρό δείγμα ευγνωμοσύνης για την ηθική κ οικονομική στήριξη των δύο αντρών προς τα παιδιά με αναπηρία του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ τους χαρίσαμε από μια μπλούζα με το λογότυπό μας.
Στην παρέα της χρυσής ομάδας κ όλοι οι συμμαθητές τους που έστελναν τη θετική τους ενέργεια!!!
Η σημερινή έξοδος ήταν άλλη μία ευγενική χειρονομία του Δημάρχου Νάουσας κου Νίκου Κουτσογιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...