Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Διαμαρτυρία των εργαζομένων στο "Βοήθεια στο Σπίτι" του δήμου Βέροιας

Συμβολική κατάληψη του δημαρχείου Βέροιας πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι και εργαζόμενες του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι", διαμαρτυρόμενοι ενάντια στην 15ετή εργασιακή τους ομηρία, όπως μας είπαν. Οι χιλιάδες εργαζόμενοι στο πρόγραμμα πανελλαδικά και οι περίπου 60 του
δήμου Βέροιας, διεκδικούν την αναγνώριση της πραγματικής σχέσης εργασίας που προσφέρουν, την διασφάλιση όλου του προσωπικού της δομής κ.α, επισημαίνοντας παράλληλα ότι προσφέρουν τα μέγιστα στην κοινωνική πρόνοια της χώρας μας. Ας ελπίσουμε ότι τα αιτήματα τους θα εισακουστούν από την πολιτεία, γιατί δεν είναι δυνατόν, μετά από 15 χρόνια συμβάσεων, να σκέφτονται κάποιοι να ...προκηρύξουν τις ίδιες θέσεις, στέλνοντας στον "Καιάδα" της ανεργίας το προσωπικό του "Βοήθεια στο Σπίτι":

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...