Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Όχι δεν ήταν ο καλλιτέχνης του...street art o Σάκης!

Παραδοσιακό....street art στην πλατειούλα της Ζαφειράκη, δίπλα στο City, με το γαλάζιο να καλύπτει τα πεζοδρόμια.  Επειδή πολλοί ρωτούν αν ο
"γαλάζιος" καλλιτέχνης είναι ο φίλος μου ο Σάκης Σερδάρης (σ.σ διαδόσεις ανέφεραν ότι η "σύνθεση" αφορούσε το αβαντάρισμα των επικείμενων εκλογών για την ανάδειξη νέων οργάνων στη ΝΔ!), σε πρώτη μετάδοση σας κάνουμε γνωστό ότι ο Σάκης είναι αθώος από του..γαλάζιου τούτου. Ποιος το έβαψε; Σε επόμενη μετάδοση μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Cats on Stage".1η Ιουλίου στο "θερινό" της Νάουσας από το Body Control

 Υπάρχουν παραστάσεις π ου δεν τελειώνουν όταν πέφτει η αυλαία· μένουν να πάλλονται στις αναμνήσεις μας. Το "Cats on Stage" ήταν α...