Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Χάθηκαν τα "πασαλάκια", εκ νέου στον κίνδυνο δυστυχήματος λόγω καθόδου στον μονόδρομο της Ζαφειράκη!

Είχα γράψει προ μηνών ότι, για κάποια πράγματα δεν χρειάζεται κόπος, αλλά τρόπος και παρατήρηση-επιτήρηση της καθημερινότητας, αναφερόμενος στην έλλειψη διαχωριστικών, που
θα απέτρεπαν την κάθοδο οχημάτων στον μονόδρομο της Ζαφειράκη, με αποτέλεσμα την πρόκληση ατυχημάτων. Ο δήμαρχος κ.Κουτσογιάννης, ενήργησε τότε άμεσα και μπήκαν κάποια πασαλάκια, τα οποία με την πάροδο του χρόνου καταστράφηκαν, ενώ τα...αποτελείωσε η άσφαλτος! Καλό θα είναι να μπουν αντίστοιχα της εισόδου της Νάουσας, γιατί πολλά ξένα οχήματα έφευγαν αντίθετα στον μονόδρομο το απόγευμα της Πρωτομαγιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...