Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Υδρόμετρα σε όλες τις κοινότητες της Βέροιας, λόγω υπερκατανάλωσης στα...ζαρζαβατικά!

Στην αναγκαιότητα περιορισμού της άσκοπης υπερκατανάλωησς ,ειδικά τους θερινούς μήνες στις κοινότητες, όπου το νερό ύδρευσης, χρησιμοποιείται για άρδευση, αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνέντευξη που μας παραχώρησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΒ, Γιώργος Ορφανίδης. "Θα μπούνε
υδρόμετρα σε όλες τις  τοπικές κοινότητες και όσοι υπερκαταναλώνουν θα πληρώνουν για αυτό" τόνισε ο πρόεδρος, για αυτούς που έχουν συνηθίσει να ποτίζουν τα...ζαρζαβατικά του κήπου τους με το νερό της ύδρευσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας άφησε ο Γιώργος Βογιατζής

Μας άφησε στα 79 του χρόνια ο Γιώργος Βογιατζής. Ο Γιώργος του Zero, ο Γιώργος της παρέας. Υπήρξε ένας καλός άνθρωπος που