Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

300.000 ευρώ προέγκριση χρηματοδότησης από το "Πράσινο Ταμείο" για την ανάπλαση της Μεγάλου Αλεξάνδρου στη Νάουσα

Στην τελική ευθεία χρηματοδότησης από το "Πράσινο Ταμείο" βρίσκεται το έργο των αναπλάσεων στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου της Νάουσας.
Η απόφαση προένταξης του έργου στο
χρηματοδοτικό πρόγραμμα Αστικής Αναζωογόνησης έχει ήδη ανακοινωθεί (συνημμένο αρχείο). Θα ακολουθήσει η υποβολή προβλεπόμενων πρόσθετων στοιχείων από τον Δήμο Νάουσας προς το Πράσινο Ταμείο, προκειμένου να οριστικοποιηθεί η ένταξη και η δέσμευση του ποσού χρηματοδότησης (300.000 ευρώ).
Θυμίζουμε ότι το πρόγραμμα αφορά την πλήρη ανάπλαση της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου, με υποδομές, υπογειοποιήσεις, επέκταση πεζοδρομίου, νέο φωτισμό, νέα στέγαστρα, κυκλικό κόμβο, ασφαλτόστρωση κ.ά.
"Μια ακόμη επιλογή της διοίκησης φτάνει σε αίσιο τέλος προς όφελος των δημοτών μας, της αισθητικής και της λειτουργικότητας της πόλης. Η Μεγάλου Αλεξάνδρου δίνει το έναυσμα της πλήρους αλλαγής και βελτίωσης του εμπορικού κέντρου" δηλώνει ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...