Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Το βιολογικό τέλος του "αυριανισμού"

Σε ηλικία 81 χρονών έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Κουρής, ιδρυτής της αλήστου μνήμης "Αυριανής". Ο "αυριανισμός" ως δημοσιογραφικός "κιτρινισμός" υπήρξε σχολή
των 80ς, με το αποκορύφωμα της η πλαστή φωτογραφία του Κώστα Μητσοτάκη, τον οποίο ο Κουρής σε πρωτοσέλιδο του χαρακτήριζε ως άνθρωπο των ναζί, για να παραδεχτεί δεκαετίες αργότερα την πλαστότητα της και ότι το έκανε για να εξυπηρετήσει το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Βιολογικό τέλος για τον ιδρυτή του "αυριανισμού" αν και στην εποχή μας τα ελεγχόμενα ΜΜΕ των "νταβατζήδων της διαπλοκής" τον έχουν καταστήσει...απλή οδοντόκρεμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...