Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Μου είπανε δεν είμαι απ’ εδώ.Του Δημήτρη Γαλουτζή

Όταν γεννήθηκα δεν είχα γνώση ποιος ήμουν.

Μεγαλώνοντας  παρατηρούσα τις δυσκολίες ,δεν καταλάβαινα και πολλά  γιατί ήμουν ακόμη παιδί και έφηβος . Οι προτεραιότητες τελείως διαφορετικές αλλά όλο και κάτι  αντιλαμβανόμουν ότι
συμβαίνει γύρο από μένα .

Όταν τα χρόνια πέρασαν καλή ώρα τώρα , μετα τα 65 κατάλαβα ακριβώς τι μου συμβαίνει .

Λοιπόν ας πάρουμε τις διαπιστώσεις απ’ την αρχή .

Το ανάλγητο κράτος έχει σκληρή συμπεριφορά έναντι των πολιτών .Ετσι κατέληξα ότι υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που το κάνει .

Ο λόγος λοιπόν είναι ότι θεωρεί τους πολίτες εξωγήινους .

Γιατί όταν γεννήθηκα είπαν στην μάνα μου «Κυρά μου τι έκανες θα πληρώσεις φόρο γιατί γέννησες τούτο δω ;»

Όταν αγόραζε ρούχα ,φαγητό ,η ότι χρειαζόταν για να ζήσω τις έλεγαν δεν είναι δυνατόν ,θα πληρώσεις φόρο κατανάλωσης γι’ αυτόν τον εξωγήινο.

Όταν μεγάλωσα μπήκα στον αγώνα επιβίωσης, εργαζόμουν είχα πρώτο και καλύτερο συνεταίρο το κράτος , με φορολογούσε γιατί δεν ήταν δυνατόν ο εξωγήινος να κερδίζει χωρίς να πληρώνει την μητέρα πατρίδα έλεγαν κάποιοι .

Όταν χρειάστηκα αυτοκίνητο τότε άρχισε να αγριεύει το πράγμα .

«Επ’  μου λέει τι κάνεις ρε χαμένε ; Ένας εξωγήινος δεν οδηγεί αν δεν πάρει δίπλωμα οδήγησης  . Θα πληρώσεις  φόρο στο κράτος για να οδηγείς στους εθνικούς δρόμους. Λοιπόν αγόρασα αυτοκίνητο και πριν μπω μέσα πλήρωσα το εν τέταρτο της αξίας του στην εφορία.

 «Επ’ που πας μου λένε θα πληρώσεις και τέλη κυκλοφορίας για να μπορείς να κυκλοφορείς σ’ αυτήν την χώρα. Επίσης κάθε λίγο και λιγάκι θα πληρώνεις και διόδια για να φτάσεις στον προορισμό σου.»

Μέχρι εδώ πάει κι έρχεται . Όταν παντρεύτηκα άρχισαν πάλι οι μανούβρες .Τι μου είπε το κράτος .

 «Επ’ εσύ πρέπει να ανοίξεις οικογενειακή μερίδα για να ξέρουμε ποια εξωγήινη παντρεύτηκες και που θα καταχωρείς τα βλαστάρια σου»

Το έκανα κι’ αυτό ,μπας και ησυχάσω .

Εδώ που βρέθηκα δεν ησύχασα ποτέ και δεν θα ησυχάσω μέχρι να ξεκουμπιστώ για τον άλλο κόσμο .

Μετα από λίγα χρόνια έκανα την πρώτη γερή βλακεία, αυτή που κάνουν οι περισσότεροι εξωγήινοι ήθελα να κτίσω ένα σπιτάκι να βάλω μέσα την φαμίλια μου . ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ο Μηχανικός εξωγήινος εδώ που τα λεμέ κι αυτός έκανε το σχέδιο και το κατέθεσε στην υπηρεσία του κράτους που λέγεται πολεοδομία .

Η Πολεοδομία που είναι διαρκώς καχύποπτη ,γιατί θέλει συνήθως χαρτζιλίκι ,με χαράτσωσε μαζί την εφορία . Μου είπαν  :

 «Τι μας λες ρε εξωγήινε Σόνι και καλά θέλεις να εγκατασταθείς μονίμως σ’ αυτή την χώρα ; Θα το πληρώσεις για να σου δώσουμε άδεια και μην τυχόν διανοηθείς να κάνεις κανένα αποθηκάκι ή κανένα σκέπαστρο ,θα τιμωρηθείς με βαριά πρόστιμα , εδώ δεν θα κάνεις αυθαιρεσίες κατάλαβες βλαμμένε ; ».

Το έκανα κι αυτό αφού προηγούμενος είχα χρυσοπληρώσει το οικόπεδο .

Το χώμα που πολέμησε ο πατέρας μου εθελοντής στον πόλεμο του 40 για να ζήσουμε ελεύθεροι σ’ αυτήν την πατρίδα .

Μετα τον πόλεμο έδωσαν στους εξωγήινους που κατοικούσαν στα χωριά οικόπεδα για να κτίσουν. Μετα τριάντα χρόνια όσοι δεν μπόρεσαν να κτίσουν τους τα παίρνουν πίσω ή αυτοί που τα αγόρασαν πληρώνουν βαρύ πρόστιμο.

 Σε όσους έδωσαν καλλιεργήσιμη γη πλησίον σε δάσος τώρα τους λένε ότι είναι παράνομοι σύμφωνα με τους δασικούς χάρτες .Κούρεψε το αυγό και φέρε μου τις τρίχες.

Όταν έπιασα δουλειά μου είπαν:

«Επειδή δεν σου χρωστά τίποτε αυτή η χώρα θα πρέπει να μας δίνεις προκαταβολικά ένα αρκετά μεγάλο ποσό κάθε μηνά ανελλιπώς. Θα το χρειαστείς στα γεράματά σου κόπανε για σύνταξη» Έτσι την έλεγαν τότε.

Αυτό έκανα σχεδόν αναγκαστικά από τότε μέχρι και πριν λίγο καιρό .

Σήμερα γιατί έχει ανάγκη η πατρίδα ,χωρίς πολλές εξηγήσεις μου την κουτσούρεψε ,το αποτέλεσμα είναι ότι δεν παίρνω τα ανάλογα απ’ ότι έδωσα γιατί σαν εξωγήινος που είμαι το κράτος με έχει γραμμένο στο Φεγγάρι  ή στον Άρη δεν ξέρω κι’ εγώ που.

Όταν διαμαρτύρομαι για όποιο θέμα είναι παράλογο , το κράτος φέρνει αντιμέτωπα τα (Μάχιμα Αρειανά Τάγματα) κατά κόσμων (ΜΑΤ ) .

Έχουν αρμοδιότητα να ξυλοφορτώνουν οτιδήποτε κινείτε κοντά τους αδιακρίτως. 

Τώρα τα τελευταία χρόνια με θράσος μου λέει το κράτος «Ξέρεις επειδή κακώς κατοικείς εδώ άντε, τέλος πάντων ,μείνε όσο θα πληρώνεις ενοίκιο για το σπίτι που κακώς το έκτισες σε αυτό το έδαφος» .

Όταν πεθάνω θα πουν στην χήρα να τους πληρώσει και πάλι για το εισιτήριο στον άλλο κόσμο που θα πάω.

ΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΩ .  ΑΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ ΘΑ ΜΕ ΦΥΛΑΚΙΣΕΙ .

ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΒΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ .



Γαλουτζής  Δημήτρης

Κάτοικος Γιαννακοχωρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου