Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

H Hμαθία στο περιφερειακό...ανασυγκροτικό συνέδριο!

Αρκετοί οι ημαθιώτες πολιτικοί που συμμετείχαν στην εκδήλωση για την τοπική αυτοδιοίκηση, τη δεύτερη και ουχί...εκρηκτική ημέρα, αντίστοιχη της τρίτης με τις αψιμαχίες ΜΑΤ και διαδηλωτών, του συνεδρίου για την περιφερειακή ανασυγκρότηση της Κεντρικής Μακεδονίας. Ανάμεσά τους οι βουλευτές Ημαθίας Φρόσω Καρασαρλίδου και Χρήστος Αντωνίου, ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας
Κώστας Καλαϊτζίδης, οι δήμαρχοι Βέροιας και Αλεξάνδρειας, Κώστας Βοργιαζίδης και Παναγιώτης Γκυρίνης και οι περιφερειακοί σύμβουλοι Δημήτρης Μούρνος και Σάκης Χειμώνας. Η «ουσία» πάντως ήταν την τρίτη μέρα, το απόγευμα της Τετάρτης, με την ομιλία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, όπου παρ΄ ολίγον να λειτουργήσουν οι...καταιωνιστήρες του συστήματος αυτόματης πυρόσβεσης, αφού από τα...χειροκροτήματα των παρευρισκομένων στελεχών κυβέρνησης και κόμματος, δημιουργήθηκαν σπινθήρες αγαλλίασης και κομματικής ανάτασης. Όπως συμβαίνει άλλωστε πάντοτε, σε όλες τις εποχές. Απλά τα πρόσωπα αλλάζουν στην...Ψωροκώσταινα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...